Tisdaa

Seg morgon men känner mig lite piggare en igår faktiskt, kan ju bero på att jag sovit rätt så mycket inatt i alla fall och det känns riktigt skönt och så tänkte jag även ut på en massa saker igår och det är nog rätt med allting men en sak är nånting som handlar om en viss person men det är strunt samma nu för jag ska lyssna på vad jessika säger nu iställe för jag vet att hon har rätt fast jag egentligen inte vill de men men de löser sig alltid med tiden så varför deppa ihop nu? Nej nej carro ska vara glad. Just nu har jag i alla fall precis fixat klart mig och ska väl snart iväg till skolann, seeeeegt men man överlever tack vare jessika haha :D och så vill jag även att dagen ska gå fort för ikväll äre andra avenyn, lr nej fan dom har bytt dag! åå tråkigt  men då  funderar jag istället på om ja ska åka en snabbis till västerås och köpa godis för ikväll måste jag försöka plugga lite.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0