Tokig tisdag

Haha kul att man kom till webbdesignen så var stefan inte där så jag satt bara och kika runt lite på datan i sådär en timme sedan var det samhäll då vi bara fick sitta ch lyssna men jag fattar fortfarande ingenting om vad vi ska börja jobba om. Det känns ju bra(Y). Sedan vare lunch och jag åt potatisgratäng som faktiskt smaka rätt bra, brukar inte tycka om det men den här var inte sådär såsiv och kletig som riktig gratäng är så ja gillart och efter de fick jag den tokiga ideen att åka till västerås och köpa godis för jag måste verkligen ha det ikväll eftersom jag ska plugga så jag och Jessika tog tåget dit och köpte godis haha sedan kika vi runt en snabbis på stan sedan tog vi tåge tillbaka till skolan igen och hade matte och jag har verkligen missat mycket nu när jag vart sjuk och missat en massa viktiga saker så de måste också pluggas på eftersom vi har prov vecka 8a... Får panik på alla jävla skoluppgifter och prov vi har, man orkar verkligen inte.. Men men sedan tog jag bussen hem och självklart så har redan 115 åkt så pappa kom och hämta mig annars hade det blivit att stå ute och frysa i sådör en timme. Jippi dag. Sedan när man kom hem dampa äckeldatan så la mig och titta på film en stund men jag hade sett halva igår så de blev väl bara i en halv timme sedan så gjorde jag semlor och satte mig vid datan och nu ska jag sitta här en stund och efter det blir det att stekapannkaka! mums mums mums jag har längtat efter de och sen blire ner i bade och sen plugga och mumsa godis. Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0