Toppen shopping Tisda

Haft en toppen tisda verkligen! :D
Precis när jag kom hem skulle jag och syrran iväg till Jula och köpa nå lådor till pappas bil cohd et gjorde vi. Och de var inte en så liten plåtlåda ska ni veta. Haha fick precis plats i bilen^^. SEn så gick vi till Tati och jag köpte en yper snygg paljettklänning som jag jätte länge velat ha! Yper nöjd över de och sedan gick vi även till skoaffären brevid och jag hitta äntligen ett par snyga stövlar. Wiih:D Men tog säkert ½ timme fö att hitta dom och de var johanna som såg dom precis när vi skulle gå och jag gett upp hoppet om nya skor eftersom jag säkert redan testat tio stycken. Hihi. Blev bästa shoppingen idag och humöret är på topp. SEn kom man hem och då blev det självklart mumsig pannkaka. 1 gång i veckan för er som säger att jag alltid äter pannkaka. Men de är en diet jag är uppväxt med och den ska aldrig ändras! Hihi, mycket hihi har jag kommit på att jag skriver och säger men är så glad nu så de blir väl mycket sånt då? Aja, sedan la jag mig i badet och nu ska jag fixa massa med datan osv och fira med att mumsa godis och ha de skönt eftersom vi börjar 12 imorn. Puss på yper bra tisda och puss på bästa shoppingdagen och en underbart bra syster!:D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0