Toppen torsdaa

Vilken toppen torsdag! :D
Började med sovmorgonen till kvart över 8a iställe för kvart över 7 och det behövdes verkligen och var riktigt skönt. Haha och blev morgon pepp när pappa och jag dunka lars vinterdäck i bilden och sjung för fulla muggar^^.
Sedan så hade vi engelska första lektionen och fick tillbaka prove. Klara G den här gången med så är hyfsat nöjd hihi. Sedan så blev de lunch, fiskburgare utan "burgare" haha ble potatis iställe för bröd men de var mums ändå gfast skolan potatis är lite skumma.. Sen så blev det att spela kort med linus, norsken, paruse och tobbe och ja förlora bara en ända gång på knackpoker:M haha fast dfom körde nå skumt dom så linus fick hjälpa mig nästan hela tiden eftersom ifall man förlora skulle man spela mot den som hade sämst kort och så skulle man lägga nå i färg och över. Aja de var bara krångligt. Sen så vid tolv så hade vi samhäll och jag gjorde klart samhällsuppsattsen som blev hyfsat dlig men men blir nog baar ett g men får vaar glad över de.

Sista lektionen var idrott och de var riktigt skoj faktiskt, lekte lekar och sånt och de blev mycket skratt haha sen så gick jag och jessika till coop och jag köpte ett kakpacket med nå hjärtan, jag hoppas dom är goda för dom såg de ut men jag vet inte för det var inte såna jag egentligen ville ha men för tio kr så vare värt.  Haha sen tog jag och jessika bussen hem, lr ja jag åkte till kolbäck sen hämta mamma mig där så åkte vi till köping och handla lite mat, glas osv sen köpte jag en film med Paris hilton, den lär ju vara lika muppig som hennes andra filmer men dom brukar nästan vara lite bra för hon är så störd haha. Får kika på den sen för nu ska jag strax fixa köttbullar, potatis o brunsås. Mums :D och typiskt svenskt som passar på min samhällsuppgift som handla om svenskidentitet;D

Film o kakor + stekar bosse;)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0