Toppentisda?(:

Känns faktiskt som det kommer att bli en rätt så bra tisdag eftersom morgonen i skolan börja bra med webbdesign. Animerade massa grejer och stefan blev faktiskt inponerad för en gång skull haha. Inte precis så vanligt när de gäller mig eftersom han inte precis verkar tycka om mig. Sen fick man träffa lilla jessika pessika persika också så blev lite kramkalas sen gick vi till samhälle och jag började med min uppsatts och det kommer väl bli sådär men ska föröska få till de. Sen var de lunch och blev kycklingpanna och currysås. Kärlek på currysås! Kall vare ida och de är också riktigt mums men jag föredrar varm faktiskt men men man ska inte klaga så. Sen gick vi och lämna min matdagbok till Stefan så nu är det fixat så det känns riktigt skönt sen nu fixar vi idrottslektionen och chillar vid datan. Har rast till två. SNAAARK, men de är skoj när man har jessika med sig :D Haha sen blire seg matte och efter de hem och lämna sakerna sen bär de iväg till västerås. Puss påt :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0