ToppenTisdag :)

Riktigt toppen tisdag idag
Först så lyckades man på webbdesignen med att göra ett fint formulär så stefan blev lite impad sedan så var det samhäll och vi hade bara teori. Lite segt men Hans har ju sina sjuka uttryck så de gick. Haha blev en massa skratt i alla fall och enligt Hans så kurrar en katt som en girs haha nuff nuff.
Gick till tåget sen men de skulle komma 17 min sent så jag gick och tog bussen iställe. Kom till stan vid halv 1 och gick till donken och beställde en Happymile hihi sen så blev jag så himla sugen trots att det är så kallt så köpte jag en stor Mcflury med daim och kolasås. MUMS! Länge sen man gick på donken och trots att det var så kallt så slank glassen fint ner. Sen gick jag och kolla runt lite och shoppalåss på Cubus, haha. Köpte en mysig svart långkoffta, brillor(dock inte såna jag helt vill ha men dom var rätt snygga) sen så köpte jag även en halsduk och efter det gick jag till en tygaffär och köpte 4m tyg så nu ska mamma sy mina gardiner:) Sen kom hon och hämta mig och vi åkte till doktorn och nu är jag yper glad. 7hg mer :D (GLÄDJE SKRIIIIIK!) Ja just nu Vill bara skrika ut min glädje och känner mig så stark och glad. Åkte hem därifrån med ett stort leende på och de får jag hoppas sitter i hela dagne och de borde det göra för vi har ju sovmorgon imorn så får sova ut inatt.








Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0