Torsdaa

Seeeeg dag fast den har ändå vart rätt bra för jag gick på historian och fick lite feedback och sedan ett papper med frågor till prove och efter de vart det en lugn engelska lektion, lunch, samhäll då hans bara prata och sedan fixa jag och jessika våran idrottslektion som vi ska ha nästa vecka. Sedan sluta vi vid två och jag och jessika vänta på bussen i åpr och dar, den ska komma ca 6 min över och den kom 20 övewr så hade inte en gamalgubbe krånglat på 115 hade jag missat bussen hem och då fått vänmta i en timme på nästa buss och de tönker ja fan inte! Men tackagud för gamla gubbar så jag han med och kom hem och satte mig här en stund men nu ska jag strax iväg till köping och handla lite med mammie. Puss
Btw fick jag 1 poäng ifrån MVG på svenska provet så cunken känner sig faktiskt stolt nu :)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0