TrevligTorsda

Eftermiddan blev i alla fall mycket bättre för mamma var på trevligt humör och vi hade de riktigt roliigt och nu har jag fixat liten allahjärtansdag present till min bästaste jessika och så handla vi lite mat och sånt. Hitta även ett par grymt snygga stövlar men dom fanns bara i ljusbruna och de är jag inte hundra på att jag vill ha för jag har ingen matshande jacka så de blev inga men jag är glad ändå haha. Sedan åkte vi hem och var väl hemma vid ca kvart i 6 så nu ska jag sitta här o nörda en stund sen blire hemmagjord pizza, bada och baar tare lungt. Skönt att ha en kväll utan plugg men ja borde egentligen göra historian och även samhälle men det har jag fan kvar på datan i skolan så de slipper ja kom ja på. Hihih


I'm dancing
with tears in my eyes
Just fighting
To get through the night

Hur kan nånting kännas så underbart bra men samtidigt så obehagligt o fel?


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0