2010

Shiit vad tiden går snabbt, redan ett år sen! 2010 here we come!

Nyåret blev bäst i alla fall, först åkte jag till Adam på en mysig midda med han och hans föräldrar. Åt oxfile och "rut" potatis och nån mumsig sås och sallad sedan satt vi bara och pratade om lite allt möjligt och vid halv 8a blev vi skjutsade ut till Irsta och gick hem till Robin. Var där med Sandra, moa (bea) och han och drack och hade de skoj och vid 12 gick vi så klart ut och smällde raketer, skit kallt och skit kul! Haha sedan in drack lite till sen åkte vi hem i natten och hade de mysigt och somna väl inte fören 4 -5 tror jag så för mig blev det ett riktigt lyckat nyår och tur att jag inte drog till hallsta på fest där, hade blivit bråk och blodigt. Inte så lockande...
SEdan vakna jag och baby vid halv 12 och fick mysig frukost av han föräldrar där bara jag och dom åt då som alltid för adam skulle ha pizza sen på efdtermiddan iställe^^. Hihi aja käka frulle sedan tog vi en skön dusch sedan låg vi mest och sov nästan och busa och skratta. Hade helt sjukt kul idag men har jätte ont i huvet verkligen så jag däcka igen när jag kom hem. Snark! Adam skulle egentligen komma ikväll men jag är verkligen helt sjukt trött så blir tyvärr inge av de men blir kanske bio imorn om ja mår bätttre :)

 

 

 


 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0