Adam Älskar Sin Caroline<3

Trött och sur och ja jag känner mig faktiskt depp idag men nu är snart äntligen söndagen över och blev inge adam mys idag så ja sitter och tröstar mig med mitt godis iställe som snart är slut. Typiskt -.- men men, kvällen blev mkt bättre en vad dagen var och nu är jag sams med mamma och allt känns lungt igen och nu ikväll blev de tacos och ja min eftrerätt CHOKLAD!  hihi love it, men som sagt de börjar minska och de är inte lika skoj fast jag ska nog snart gå och lägga mig och kika på uptown girls lr smekmånad lr nå. Skönare att ligga i sängen en att sitta på den här cpdatastolen. Börjar bli fett lack på den snart men vi ska snart köpa ny (äntligen) den förra som var bra och normal kasta vi ut. Vene varför men de blev så.. Surt. Aja nu orkar ja inte skriva mer. Puss puss
Btw måste ja lära min älskade pojkvän att äta godis, han äter polly och lakris.
DE VÄRSTA SOM FINNS!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0