Annanas i båt

Förmiddan var ju hemsk som jag redan berättat men efter lunchen börja de känas lite bättre. hade inte tänkt på allt bråk eftersom jag och mamma satt och spela spel och sedan fixade jag bullarna och käka så ja glömde allt för några minuter och de var riktigt skönt. Sedan åkte jag och mamma iväg till hälla och gick in på Rusta och köpte dörrmatta, julgranskulor och vantar hihi. Sedan gick vi på lite andra ställen och kika och ja hitta en skit snygg rosa digitalkamera ja ska köpa om min är helt trasig. De avr en sån som ja har med lite annan modell abaroch knallrosa. Skit najs. Efter de gick vi in en sanbbis på willys och köpte sallad, blodpudding och annanas till Johanna. Trodde hon åkt så tänkte skriva ett "förlåt sms"
- Tusen förlåt, synd att du åkt men här får du i alla fall en annanas i en båt.
Hahaaa bäst tyckte jag och mamma och vi satt och skrtta hela vägen hem. Och tur var hon hemma så vi kanske hinner bli sams. Jag hoppas på de för jag orkar/vill inte bråka med henne. Hatar att gö de. Men men..
Kom hem och baka färdigt bullarna som blev riktigt najs och skapligt ++ fick dom i betyg av pappa. Ovanligt de men blev väldigt glad för de, annars äre ju ofta bara skapligt ifrån hans sida. Haha älskar min lilla pappie :D
Sen har ja mest bara suttit här och nu ikväll åt jag Hamburgare. År och dar sen känns de som och shaize vad mums de är. Ja älskart :D NNu ska jag sitta här och sedan ta ett bad eller dusch. Får se vilket de blir men känner att ja vill bara ta de chill nu för de är ju skola imorn så ja ska även frossa i mig choklad för att dämpa sorgen^^ Sedan ska ja snacka med mitt lilla gjädjepacket på tvåben med skönaste stilen(jessika) Hihi. Kan inte beskriva hur glad jag är som har henne. Bästavännen man kan ha!


Och så måste jag tillägga att jag har världens sötaste pojkvän som faktisktskrev ida att han var stolt att ha mig som flickvän för ajg var snygg:$ Hihi så söt så jag spricker. Älskar dig Adam<3

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0