Avatar(:

Blev en riktigt lyckad lördag för mig, först sura då jag hitta den säng jag verkligen vill ha och den fanns i 120och var dessutom yper snygg. Sedan kom adam hem till mig och vi myste baar hela dagen med film och sedan fixa vi chickenbits och klyftpotatis så klart. Hihi tur att adam också tycker om de så mkt, vet ju nu vad ja ska bjuda han på när han är här;) Sedan så fixa ja till mig och vid 20 över 8a åkte vi in till västerås för avatar börja nio. Var en seg reklam men sen kom filmen och den var sjukt braa. Lite lång kanske men ändå jätte bra så ja tänker se den igen:D Fats kanske intye på bio då, de beror på.. Sedan släppte vi av baby och nu är klockan 00.31 och jag är pigg som en mört efter ja tvättat av allt smink, blir alltid de när man får vatten i ansiktet haha. SÅ nu sitter ja och dricker oboy och baar tare lungt. Underbart bra dag och en riktigt lyckad lördag :D Tack adam<333

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0