Bästa onsdagen!

Aboo vilken härlig onsdag jag haft, helt perfa!
OKej morgonen blev sjukt stressig men i skolan så gick allt bra. Hämta filmkamera och skrev ut bilder sedan gick vi till Jessika och filma klart vår musikvideo. Hihi mest skoj de var och nu är de äntligen filmat och fixat. Sedan gick jag och jessika och fika och gullet bjöd till o med. Snacka om att få en på bra humör! Har seriöst världens bästavän. Hon får mig verkligen glad och visar verkligen att hon bryr sig. Åt kladdkaka och fick världens största choklad som smaka bara choklad haha. Sedan gick vi och köpte hårfärg och tatto tidning sedan hem till jessika igen och färga mitt hår. Haha blev fail men skit samma, vi hade skoj ändå och jag ska köpa ny hårfärg imorn. Huvudsaken är ju att man har kul inte att huvet blir bra ^^. hihi sedan fixa vi antivirus program och skratta så jag fick ont i magen. Tack för en toppen dag bästavän jessika!
Åkte hem sen och nu ska jag sitta här och lägga in bilder från idag sedan blir det att äta pannkaka och plugga. Snark men nu är jag gladare i alla fall. Tacl avre min jessika! <3


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0