bästavän

Jag har varit så deppig hela eftermiddan eftersom datan har damapt sönder men mamma ringde micke så han skulle kika på den imorn eftermidda så då blev de lite bättre, sen så blev det tacos ikväll så de blev ännu lite bättre och så berätta min gulliplutti jessika att hon kommer till skolan imorn och då blev de bäst plus att det är andra avenyn ikväll som linus sa skulle avar skit bra. bäst :D

Och jag vill nu skriva lite till min speciella underbaraste vän Jessika.
Jessika karppinen är mitt lilla glädje packet på två ben
Mitt ljus i mörkret och mitt hopp
Varje gång jag gråter så känns det alltid som jag sedan får ligga i hennes famn. Hon torkar mina tårar varesig hon är vid mig eller inte. Bara att få prata med henne, se henne, höra hennes röst ger mig tröst.
Hon har verkligen fått mig att inse att livet kan vara bra. Att man kan skratta och vara glad bara man har någon att dela det med och jag kan dela både min glädje och sorg med denna underbara tjej, Jessika är bäst för mig! Jag vet knappt vad jag ska skriva mer nu för det går inte beskriva henne med bara ord, de finns inga för hon är så speciell, så himla härligmänniska och så egen.
Så himla många skratt hin får ur mig, så många leenden jag ler när jag ser henne. Jag har hittat en vän, en vän som tar mig för den jag är och vi ska aldrig glida isär för jag kommer alltid finnas där.
Jag älskar dig Jessika Sofia Karppinen min BÄSTAVÄN!'


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0