Borttappat usb :(

Har tagit de lungt mest sen jag kom hem från västerås för jag känner mig helt slut i huvet och kroppen så kände inte för att göra nånting idag men det blev mycket ändå. Eller inte som jag gjort då men mycket bråk så nu är jag ännu tröttare och imorn är det skola igen. Segaste ever eftersom jag fortfarande är sjuk men har missat en heldel så måste gå imorn. Aja, tagit de lungt idag och börja kika på filmen jag köpte som var både kul och knäpp så funderar på att kika klart på den snart faktiskt men först måste jag hitta mitt usb. Jag antar att jag glömt de i skolan så nu kommer de vara helt borta.. Jippi och imorn har jag bara lektioner vid datan så då tänkte jag redigera lite bilder men de går ju inte utan de. åå irriterad så jag får väl lägga upp dom på bloggen sen kopiera dom imorn. Segt de men så får de väl bli.




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0