Bullbak

Ojojoj vad trött jag är nu.
Efter lilla shoppingrundan med mamma så bakade jag ut alla bullarna. Blev klassiska Kanel och vaniljbullar men även några med mandelmassa för det är skoj att variera lite. Efter de så fixa jag lite mat och åt sedan har jag bara tagit de lungt tills nu då jag ställde in alla bullar i ugnen och reslutatet blev riktigt bra faktiskt men dock mycket smet i så det blev lite kladdigt men det gick att fixa till. Nu ska jag chilla ner sen ikväll blire efterlängtade chickenbits, klyftpotatis och currysås och sen drar jag in till hallsta och chillar ner där om jag är pigg för jag vill inte bara vara hemma ikväll igen så och idag blir de nog inge festande utan baar mer att umgås så de är ju skönt de.





Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0