Cp onsda

Jobbigaste förmiddan med bara en massa bråk, skrik och tårar. Orkar inte vara hemma, eller ja vill inte de eftersom de är alltid jag som lyckas orsaka detta. KÄnner mig totalt misslyckad just nu och de värsta av allt är att ja vet att de är jag själv som är felet. Så försöker man göra något bättre och då blir allt baar tio gånger värre.. känns verkligen ite bra men nu ska jag sluta med allt så alla kan vara nöjda för en stund.... Men men, efter allt bråk satte sig jag och mamma och spela kort sedan Monopool och ja vann(A):) Hihi mest för att mamma knappt köpte nå gator men hamnade mkt på alla stationer som hon köpt. Surt de för de blev ju 4000 på varje varv ja gick nstan. Sedan bakade jag bullar och efter de satte vi oss och käka. Känner mig lite gladare nu i alla fall. Puss
I morgon äre skola imorn. VILL INTE!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0