Segdegsöndaag

Segdegsöndag men shaize vad skoj gårdagen/natten var. Blev riktigt lyckad men kasnke to much alkhol lr vad säger du jessika? Haha tog i alla fall min bästaväns första fylla och nu har vi matrial till projektet i 3an också. Vi är bäst! Aja, jag vakna med lite huvudvärk men inte så farligt. Är mest seg och trött och gick upp och käka frulle och fixa mig sedan abar tog de lungt en stund sedan åkte ja o mamma till köping och handla ochkika runt lite. Hitta lite ögonskuggor men blev aldrig av att jag köpte dom eftersom färgerna inte var helt min stil. Eller de var 3 i en och ja ville baara ha en av dom så skippa de sedan köpte mamma underkläder och jag en shorta till pappa och efter de handla vi mat och sedan far vi iväg till hallsta flör att köpa juice eftersom den var slut på ica i köping.. Fanns i alla fall en massa juice på coop så köpte två stycken sedan åkte vi hem och käka och nu ska jag strax baka nå eller bara sitta här o ta de lungt. Pusss


Kommentarer
Postat av: Johnny Johansson

fin bild på dej=)

2010-01-17 @ 14:39:31
URL: http://oneside.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0