Fredaaa

ååå jag avlider långsamt!
Började med foto imorse, pappa skjutsa mig så snäll som han är men när jag kom dit så kom först micke försent sedan berätta han att mediasververn fortfarande inte fnka så de var ju jippi de.. Så jag jobba som ni säkert såg tdigare eller bläddra längre ner med photshop som alltid sedan när vi hade slutat så börja mediasververn funka(Y) duktitgt de... Men men, gick upp mot svenskan. Snacka lite med anna och skämde ut mig, lr skämde ut mig gjorde ja väl inte men först satt ja helt död sen glömde jag väskan på bänken så alla kolla och anna ba: är de inte din väska. Jag kollade besviket bort mot väskan och ja de var min.. Gick och hämta den lite segt sedan så hade jag svenska och de var riktigt segt fast vi inte gjorde så mkt... Vi fick lyssna på redovisningar sedan fick vi skriva ner massa sega ord och efter de gick jag och käka sedan skulle ja hem och träffa Eve innan jag skulle åka så snacka en lång stund med henne sedan skjutsa vi hem henne och ja åkte hem och käka lite till sedan la jag mig io badet. Grymt trött och de känns som att kroppen bara vill sova så jag borde lyssna på den nu och gå och lägga mig. Puss
Åå vad jag hatar att vara sjuk på en freda alla planer jag hade för ikväll o inför helgen faila totalt! :(


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0