Fredag o sjuk

Jippi jag är fortfarande sjuk och lika dan som igår.. Känns verkligen sämst och knappt kunat sova på hela natten men tur att mobilen finns så man kan smsa haha. Gjorde de först fram till tolv tror ja sedan somna ja lite sedan vakna ja vid 4 och smsa till 6 typ sedan bestämde ja mig för att jag skulle sova och lyckades efter en stund sedan upp nu 15 över 7. Känns inte så skönt men jag måste gå idag så jag är med på svenskan. Sen kanske jag åker hem efter den, det beror på hur jag mår. Som de är nu lutar det mot hemfärd för jag vill inte sitta och snörvla och gå och snyta mig hela tiden men vi får se hur de blir. Jag hoppas på att ja ska bli piggare i alla fall för de känns inte så kul att vaar sjuk när de äntligen är freda! :(



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0