Hejkyckling

Natten har vart riktigt skön inatt faktskt för jag har bara vaknat en gång och de var runt 5 tror jag sen somna jag snabbt om så idag känner jag mig verkligen riktigt utvilad. Vakna och gick upp och fixa mig med ett leende på läpparna men som jag tappa lite när jag såg att jag nu ser ut som en kyckling i skallen med lite mörka fläckar. Haha fail! Skulle inte behövt färga om de om det inte var mörkt framme vid örona men där råka vist jessika missa så de blir att färga om håret idag och slingan  jag hade är väl typ orange så de behövs nog ändå. Känns ärligt konstigt att det inte är mörkt där framme på nå vis men men nu ska jag vara helblond igen tills jag får nästa fixidee som att färga en röd slinga men jag vet inte.. Haha. Nu sitter jag i alla fall och äter frulle och sedan ska pappa skjutsa mig till skolan men innan måste jag skriva glosorna några gånger. Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0