Jag Älskar ER!

Detta blir nog de djupaste inlägge hittills men jag vill att  ni ska veta och få se hur mycket ni egentligen betyder för mig och hur mycket jag verkligen älskar er min underbara familj!

Jag vill bara berätta för er hur mycket ni verkligen betyder för mig och hur mycket jag verkligen uppskattar er. Jag vet att jag inte varit som förut på den senaste tiden och att jag förstört mycket för både er och där hemma. Hur mycket jag ställt till med och hur höga krav jag ställt och begärt men jag är er evig tacksam för allt ni gjort och gör för mig. Hur ni hjälper mig framåt och får mig att orka kämpa vidare. Ja kärleken till er kan jag inte  beskriva med ord och jag är så glad att jag äntligen förstod. Men det var inte själv jag gjorde de utan med eran hjälp och stöd och så mycket ni har kämpat för mig, Ni rädda mig från min död, ifrån mitt hemska liv.
Mamma & Pappa
Jag älskar er!

Och jag vill självklart tacka dig min älskade syster som verkligen försökt att få mig på fötterna igen. Tröstat mig då jag gråtit. Hjälpt mig upp när jag fallit, ärligt har jag aldrig fallit helt för ni har alltid hunnit tagit mig upp igen. Jag överlevde tack vare er och de är de bästa någon nånsin kan göra och jag förstår de nu att ni verkligen har räddat mig. Ni fick mig att vilja leva vidare. Kämpa i motsatt rikting för att kunna komma tillbaka och hitta mig själv igen. Jag vet att det tar tid men det går, det går tack vare er min älskade familj!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0