Komplicerat liv

Livet kan inte bli värre känns det som just nu. Allting blir baar fel här hemma, sedan med skolan och så med min bästavän för vi misstolka varandra men ja hoppas att allting blir bra för ja behöver verkligen min jessika! Den enda som verkar förstå mig och verkligen bry sig.
Håller på att fixa mig nu och håret är cp, sminket blir ju helvete och jag ser ut som ett helvete. Mamma kom in imorse och prata med mig för ja inte sovit sen halv 3 inatt så är hyfsat död i hela kroppen och huvet nu. Tankarna bara snurrar och ja vet snart inte vart jag ska ta vägen mer. Allt vill ju baar bli fel ändå. Men nu vet jag i alla fall vart jag måste ta vägen som ajg egentligen inte har lust med då. Ta mig till skolan....
Åker med pappa igen så ja säger baar KINGCAB!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0