Löööördag

Lördag och jag har verkligen sovit som en stock inatt. Vet inte varför men jag har verkligen sovit riktigt djupt och riktigt skönt så nu är jag utvilad till max och väcktes av mobilen vid nio för jag och mamma skulle iväg till stan. Fixa mig och sedan satte vi oss och käka frulle sedan åkte vi till västerås och äntligen har jag hittat en snygg kappa med världens mysigaste luva och en jätte snygg "magjacka". Mums på de jag älskart. Sedan far vi runt på lita andra ställen men sen var vi tvugna att åka hem för Poffes päron kommer hit och Hilde så de kanske blir att åka iväg imorn men. Jag måste köpa ny oboyvisp för min sluta helt plötsligt funka igår:/. Inte så skoj de... Men men nu ska jag sitta här sedan käka lunch och ikväll blire fest. Perfekt lörda, shoppa på förmiddan och festa på kvällen, SÅ de ska va :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0