Lördaa

ställde klockan till nio men vakna lite innan av sms. Kika på telefonen och hade 13 stycken och ändå skuta ja inte smsa fören 1 inatt tror ja. svarade på alla och låg och smsa en stund för folk var visst vakna såhär tidigt ändå trots att de är lörda. Sedan gick jag upp och fixa mig och käka frulle och efter de åkte jag och mamma in till stan och var på lite alla möjliga ställen och ja köpte en tyghyllagrejs på ikea i svart eftersom jag har en blå men inte gillar färgen + att den är lite konstig där uppe eftersom jag tydligen haft för tunga saker i den. Kika inte så mycket på madrasser för det ska vi troligen göra imorn och nu ska jag laga blåbärssylt och baka något mums.


Blev som sagt blåbärsslt och två sockerkakor, får hoppas dom blir lika bra när man vänt på dom. Haha jag hatar att baka sockerkakor för man vet ju inte helt hur om är i botten med de kändes bra så får väl hoppas på de. Ne nu ska ja fixa käk, puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0