Lördaag(:

Skapligt trött efter att ha legat och smsat ehla natten nästan men de var de värt och jag lyckades även välta min porslinshand där ajg har smycken och min spegel rasa ner på golve så de var ju lyckat. Gick upp frö att jag skulle gå på toa men de hade jag glömt så de kom ja på när aj lagt mig igen så fick gå upp igen och då smög Misse in i rumme så när ja kom tillbaka låg han mitt i sängen så de blev att lägga sig som alltid på en liten sida längst in eller ut men han flytta faktiskt på sig och la sig på min rygg sedan mer mot mitt ansikte. Natten var alltså inte så mycket att kalla för antt eftersom ajg inte sov så mycket och ändå gick jag upp vid kvart i nio och baka bulldeg sedan fixa jag till mig och åt frukost med pärona sen stack jag och mamma in till stan och jag köpte en jätte gullig ram och en cardigan på gina. Äntligen hitta jag cardiganen ja ville ha så blev riktigt glad, sedan åkte vi till coop och köpte semlor och nu ska jag örja baka ut bullarna. Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0