Lulliglördag?

Blev att gå ut och gå en snabbis med mamma efter vi ätit men hon gnällde på att de var för kallt så vi vände rätt snabbt, helt onödigt att ta på sig massa kläder sen behöva ta av dom lika snabbt igen kanske. Eller 20 min kanske vi var ute men ja håller med om att de var kallt. I alla fall om ansikte och fick till o med lite frost på halsduken. Sedan så åkte dom iväg till farmor och farfar med lite sockerkaka, den blev riktigt lyckad faktiskt och mamma tappa halva sockerkan på golve också^^. Tur att den låg i en plastpåse i alla fall. Medans dom åkte var ja hemma och käka Ben&jerryglass och fixa mig lite men de orkade jag kanppt så de blev datan iställe men nu ska ja strax börja fixa mig igen sen blir de att laga chickenbits och klyftpotatis. MUms :D alltid vviktigt innan man drar iväg och partar i Hallsta, haha. Äntligen ska man dit, känns som år och dar sen jag var där och a "festade" då. Går ju i skolan där nu så är ju i hallsta nästan jämt men mena umgås med folket där. Ska bli fett skoj att träffa alla igen och får se när ja blir hemma ikväll. Puss


 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0