Lyckad Freda

Hela fredan blev faktiskt lyckad förutom att jag knappt sovit nå och på morgonen men i skolan blev allt bra sen åkte jag med mamma till Köping och handla och kika runt lite. Hitta ett par skit snygga högklackade skor men nej jag behöver ju inte ha dom nu så jag ska inte köpa dom fast suget kom. Men det får bli till våren och får hoppas då att dom inte kostar 1500.
Sedan kom vi hem vid ca 5 och sen dess satt jag mest och tog de lungt vid datan och ställde in all matrvaror. Kassarna gick sönder för vi packat för mycket i dom trots att vi hade 3 stycken och jag trodde vi glömt massa bröd men nejdå de låg ute på vägen där kassen gått sönder. Haha så de hade blivit lite fruset så de åkte in i frysen haha. Sedan så fixa jag pizza, efterlängtat! Ville äta de igår men då blev de ju pannkaka så men de sitter inte fel de heller så de gjord einte precis nå. Sedan nu ska jag faktiskt bara ta d elungt. Känner mig helt slut men ändå pigg. Huvet är fullt av positiva tankar just nu och jag hoppar de håller i sig. Jag ska faktiskt försöka att bli en "bättre människa" eller se mer positivt i saker och få bort allt negativt för jag vet själv att jag skulle må mycket mycket mycket bättre då och livet är väl meningen med att man ska må bra och vaar glad? Göre de bästa av alla situationer helt enkelt(Y).
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska duscha färdigt så jag kan lägga mig i badet och bara njuta och sedan blir de att mumsa i sig lite godis och bara chilla ner. Ska iväg imorn och kika på madrass tror ja och nu vill ja ha min säng! Orkar inte vänta vill ha den nu! :)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0