Lyckad onsdag(:

Pannkakorna var gudomliga ikväll asså, lite knaperstekta och med massa glass och jordgubbssylt till men det räkte inte för jag har pluggat in alla glosorna nu så jag kan alla nästa helt och det firades med ett skönt bad och en massa choklad. NU känner jag mig gladare igen, riktigt skönt och jag känner mig stark. Visst tänker jag på A men jag måste få tid för mig själv. Jag orkar inte annars och nu vill jag baar få vara glad...
Haft de skoj hela kvällen vid datan också eftersom ajg snacat med masa roliga personer och just nu diskuterar jag med Krisse om min gulabubbla jag ska ha, ska ju sätta in en racermotor på den och han säger att de knappt går men jag ska klistra in den under bilen så går de säkert. Killar är alltid så negativa och krångliga när de gäller bilar haha^^.
Snart ska man väl sussa och tagga inför skolan imorn? ahah jessika är där i alla fall o då blir de bäst och som en fest xD

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0