Lyckad skoldag(:

Skoldagen blev mycket bättre en jag trodde tack vare Jessika. Fotot var väl rätt segt, ska göra bildspel vilket är riktigt tråkigt och har redan gjort de på kopparlunden men men får göra ett här med. Sedan hade vi svenska som vi läste och skrev massa på. Ska ha prov den 29, får inte glömma! Sedan blev de lunch och efter de hade vi en eviiighet rast som alltid är den bästa när man är med Jessika, jag och köpte godis, fram och tillbaka i skolan, satt vid datan och SKRATTA och massa bilder blev de (: hihi (muppbilder) och så vare ju självmordsmatte som sista lektionen men de gick faktiskt bra, jag fatta nästan allt för en gångs skul. Får hoppas att de går bättre på de här kapitle så ja slipper få precis g på prove som förra. Sen sluta vi vid två och jag tog bussen hem men som kom kvart över och missa precis 115 men sån tur de var såg jag Alexandra och hon skulle få skjuts av Lena så åkte med dom hem sedan nu har ja fixat pizza deg och ska strax iväg och handla mat osv. Puss
Btw så fick jag även en biobiljett av några postisar på mammas jobb som tack för att jag bakat till dom. Tusen tack till er Matte, Göran, Håkan, Annalena och Olle (:



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0