Måndaa

Trött och seg som en deg men tog mig upp vid halv tio och käkade frulle och satt här en stund. Vet inte varflr men blir bara tröttare och tröttare om dagarna och orkar knappt göra så mycket. Kanske beror de på att jag inte är 100% firsk en, fortfarande förkyld och imorse var halsen ett helvete. DEt bara skärde i den och det gick knappt svälja brödet jag åt. De rev varje gång och att dricka juice till de var kanske inte heller de bästa. Blir oboy till lunchen iställe.
Just nu kikar jag på Uptown girls, en utav världens bästa filmer tycker jag. Så sjukt rolig men så himla synd att Murphy har dött:( HOn var en utav mina favoriter och jag diggar henne sakrpt. Men men, ska kika klart på filmen sedan käka lunch och vänta tills syrran kommer så ja kan åka till min baby adam. Sover där i natt och imorn blire att åka ner på stan med jessika. Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0