Måndaag

MÅnadgen har vart seg seg seg eftersom hela skoldagen var de. Bara suttit vid datan sedan hade vi engelska sista 1 o en kvart lr nå och efter de fick ja sällskap av Jessika till tåge. Skratta massa och ja hållde på att trilla ca sjuttielva gånger sedan tog ja tåget till västerås så mötte adam mig på station så åkte vi hem till han i deras nya lägenhet. Däför han var tvungen att möta mig för ja hitta inte hihi. Var där till typ halv 7 och vikika film och var sociala med hans mamma. Sedan åkte jag hem och de blev pizza. Behövdes verkligen en sånhär seg månda och nu ska jag strax lägga mig i badet och borde väl egentligen plugga glosor också men orkar inte just nu. Helt snurrig i bollen...

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0