Mardröm

Vaknade upp vid baby vid halv 11 idag. Hade det verkligen riktigt mysigt och underbart igår, myste med film, käka godis som inte var sådär yper gott men mums om man doppa de i vam oboy sedan hade vi de bara mys hela natten men de blev kallt eftersom adam skulle ha fönstreet lite öppet så ja frös som alltid när han ska ha de öppet-.- Men men annars vare jätte mys så gick vi upp och duscha på morgonen sedan fixa ja mig och efter de blev de käk sedan fick jag vänta i år och dar på bussen som var riktigt försenad. Ca 10 minuter och de var verkligen iskallt ute men den kom sån tur de var när den andra skulle komma som kommer 17 över iställe för 6 min över. Men men, kom ner till stan o träffa min vitlök. ÄÄÄNTLIGEN! Saknat sönder efter henne så blev jätte glad övet att se henne och vi hade jätte skoj. Sen kom johan en stund, hennes bästakillkompis som var helt okje. LIte blug kanske men annars så hihi. Köpte ingenting till mig själv faktiskt men enliten gullig sak till Adam i alla fall som kanske inte passar så bra nu men tyckte de var sött. Sedan åkte ja hem vid kvart över 3 för vi skulle till sura men sen är som alltid pappa sur på mig så de blev inge. Vi åkte till ahllsta och handla lite och jag bråka med johanna. KÄnner mig aldrig välkommen här längre så ångrar att ja ens kom hem. Dom vill ju inte ha mig här.. Jag har suttit inne i rummet nästan ända sen ja kom hem med ljus sedan så har ja pratat en stund med mamma och nu ska ja fixa tacos. Puss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0