SeeegSöndag

Segjävladeg!
Just så känner jag mig nu men är fett glad. Var drygt att ta sig upp men de gick, slängde i mig lite frukost sen in i duschen och duscha av all röklukt och allt för jag stank verkligen igår kväll och kläderna ligger i tvättmaskinen. Shaize vad jag lukta men nu efter duschen äre som vanligt igen och kläderna är bra igen haha. Azum night igår :D Segt bara att man alltid ska vara så trött dagen efter och idag ska jag iväg till Ikea som ja knappt vet om ja pallar sen kanske hem till Adam men är fett död så vill egentligen bara sova. Ont i skallen men inte precis bakis men riktigt slut i huve. Haha man blir väl de när det är massa rök/folk och musik hela kvällen och in på natten. Men de var fan azum och fick ju äntlign med min lilla vitlök ut, tack bby! :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0