Seg Söndag

Riktigt seg söndag och idag är jag verkligen inte lika glad som igår. Sov sådär i natt, mobilen ringde säkert sjuttielva gånger men jag klicka varje gång. Ska man inte få sova kvart i 4a på natten?:S Segt, men men. Vaknade vid halv 8a för jag behövde gå på toa men orka inte så jag låg kvar och halv sov men kunde aldrig somna om så haöv 9 gick ja på toa sedan la jag mig igen men kunde då inte heller somna om. Låg och vred på mig till halv 10-10 sedan gick jag upp. Trött efter att vart uppe sent igår men men gick upp och käka frukost med mamma sedan blev de bara bråk så de har jag väl egnat mig åt hela förmiddan. Kul.. Blev så sur att jag tänkte gå ut och gå, gick en bit upp mot hästhagen men det var bara massa snö och de läckte in i skorna + att jag frös om örona eftersom jag inte han ta mössan innan jag sprang ut.. Var väl bara ute i 10 minuter sen gick jag in och direkt till mitt rum och kikade på Min stora kärlek. Den filmen blir man i alla fall glad av och den är så söt egentligen. Diggar den, sedan när jag kikat klart på den gick jag faktiskt ut ur mitt rum och nu tänkte jag sitta här en stund sedan käka lunch. Puss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0