Seg sööndag

Jag hatar verkligen min hals och näsa nu, imorse när jag vakna så rev det i halsen och näsan bara rinner hela tiden så jag förbrukar säkert en hel hushållsrulle per dag eller 100 näsdukar. Riktigt riktigt riktigt segt äre. Men men, gick upp och åt frukost sedan satte jag mig vid datan en stund och kika runt lite och efter de åkte ja och mamma och handla sen lämna in min kamera. De blr att köpa ny iställe för att laga min för jag har hittat två skit snygga men vet inte vilken jag vill ha. Den ena var en sån som jade hade men med mer mgpixel och knall rosa och den andra var mörkblå men med mer funktioner och smidigare så jag vet inte. Jag älska ju min gamla så ville helst ha samma märke men den andra var mindre så jag får sen. Eller så hade jag ett tredje alternativ och de var en samsung med massa funktioner men den var lite större och jag vill ha en så liten som möjligt för det är skönast att ta med sig. Så nu har ja fått nått att funder på men det blev i alla fall en rolig film idag som jag nog ska kika på idag. Haha jag och mamma köpte även en present till pappa, En dammsugsfot xD Haha :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0