segaste sömningaste carro

Seg månda så man däckar när man kommer hem från skolan(Y)
Hade bara sega ämnen idag men det är ändå rätt chill, börja morgonen med foto o satt och jobba i photoshop sedan textkommunikation då jag gjorde samma sak medans micke gick och snacka om lite allt möjligt och skolan blir tusen gånger segare när jessika är sjuk. Saknar sönder efter min lilla vitlök! SEdan var de i alla fall lunch och textkommunikation ign och sist blev de engelska som jag inte heller gjorde nå vettigt på eftersom jag var sjuk i torsdags så lyssna på redovisningar om usa typ sen gick jag ner till industri och umgicks med dom där en stund sen fick pappa hämta mig så skulle ja kika klart på filmen jag köpte igår och somna, Så sovit i kanske ½-1 timme och nu sitter jag här och segar men vill egentligen bara gå och sova igen. Blev inte heller nå med att följa med och kastirera / stellericera katterna för jag so nästan då dom skulle åka. Usch usch jag är fortfarande sjuk känner jag och det är jätte mycket press i skolan. Två prov på torsda-freda och även andea läxor. Jippi, får man avlida tills freda eftermidda för då äre i alla fall fest!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0