Shoppa skinjacka(:

Blev att åka iväg och handla med mamma sen efter vi ätit och i bilen blev vi sams i alla fall.. Skönt de för jag orkar inte med allt tjafs jämt, Vi gick först in på H&m och underkläderna jag ville ha fanns där i min storlek 2 par bh:ar och 3 par trosor(:, skönt de. Fett söta hellokitty, kan inte råför att jag verkligen älskar dom underkläderna. Kanske beror på att dom är så yper sköna hihi. Sedan kika vi vidare på lite fler ställen sedan gick vi till willys och handla mat. Blir tacos ikväll, mums. Tur att johanna "beställde" de ida. Men men, när vi handlat färdigt åkte vi till skingubben och jag hitta en ny skinjacka. MIn är så varm och rätt stor, den här var tunnare och billigare också^^ 500 kr nu på rean istället för 1000. MUms :D
Nu ska jag rensa ur mina underkläder sedan blire nog kläderna också. Garderoben är ju överfull för tillfället och underkläders lådorna också^^

 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0