Sjuk då..

Jippi att man blivit sjuk, känner mig ärligt helt lost i hela huvet och hela kroppen och det enda jag vill är att bara lägga mig ner och sova så det blev ingen skola idag men måste i alla fall ta mig in till stan eftersom jag ska tillbaka till doktorn idag igen efter ett långt vinter uppehåll. Får se hur de går och så ska jag även köpa en ny lattevisp och lämna in min kamera. Inte speciellt så taggad för det men jag ska bara ta det lungt sen och föröska bli frisk tills imorn. Puss

Varför ger jag inte bara upp när jag får så tydliga tecken om att de aldrig kommer vara nå mer? :/

Kommentarer
Postat av: Stefananneli

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-09-30 @ 10:02:51
URL: http://stefananneli.blog13.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0