Sjuk?

Har varit trött och seg hela måndagen och tror jag börjar bli/är sjuk. Fryser, har en extrem huvudvärk och är allmänt hängig. Blev inte ens piggare av min näringsdryck som alltid brukar få mig på topp. Konstigt de och ett tecken på att nånting är fel...? Aja, skolan har varit jätte seg eftersom jag baar satt vid datan för jag hade foto och textkommunikation men efter vi käkat lunch så blev de lite roligare på rasten för jag och jessika gick ner och hälsa på Glenn och niklas o alla där på plåt hihi. Stod en lång stund utanför dörren för vi våga inte gå in men sen öppna vi lite och såg glenn så vi gick in och satt och umgås med dom en stund sedan tillbaka till textkommuniktionen då vi faktiskt fick börja jobba. Innan hade micke bara pratat om "Stora ballar, små ballar, lite hår, mycket hår" Haha han är ju skum och faktiskt lite obehaglig men men. När de äntligen sluta var jag helt slut i huve och vi skulle ha engelska som jag är sämst på jippi. Men vi fick bara redovisa om Australien sedan skulle vi översätta en text. Gjorde säkert 3 meningar sen gav jag upp för jag ville bara hem. Gick till coop och handla lite inför ha,burgaren ikväll sedan kom johanna och poffe och hämta mig. Satte mig vid datan en stund men kände att jag inte palla med det så gick och la mig och titta på smekmånad och snacka med Adam en stund i telefon sen somna jag och när jag vakna var fortfarande huvudvärken kvar. Känns som att den aldrig vill gå bort och det gör verkligen ont i helva huvet just nu. Men men satte mig vid datan sen fixa ja hamburgare och de vart mycket godare en förra gången eftersom jag rosta bröde lite (Y), Nu blir de att sitta här sedan ska jag lägga mig i badet och måste väl plugga om jag får nån energi kvar alls till de. åå vad jag hatar att vara sjuk!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0