sjuklingen på g till västerås

Åkte i alla fall in till västerås sen och träffade Lisen där också. Hon skulle också ta bussen in fast då till skolan och det var riktigt kul att få träffa henne igen. Var jätte länge sen som vi sågs och vi satt och skratta och prata gamla minnen hela vägen. Sedan gick hon till sin skola och jag gick ner på stan en stund och köpte äntligen min lilla "oboyvisp" och lite irriterande att jag köpte min på cervera för 249 (hade kostat 300) och på teknikmagazinet kosta den abar 29.90. Sjukt tycker jag men men Cervera är ju en "dyr" affär och ska väl ha kvalite men jag hoppas den här är lika bra annars så äre ju abar köpa en ny. Sedan hitta jag även diadem och leggins på gina, fondation på h&m och ett linne på Jc sedan var jag helt slut så gick och tog en fika för jag trodde adam skulle komma ner en stund men han hade missförstått men han kom precis när jag skulle gå till posten så han följde med mig det så köpte jag lite godis för choklad behöver jag nu! Sedan vänta jag på mamma, åt lite lunch sedan åkte vi till doktorn och jag var där och prata och gjorde allt som jag brukar göra där. Var skönt att träffa han men nu är jag verkligen helt slut och ska bara sitta här en stund sedan blir det nog att lägga sig och kika på tv lr nå. Riktigt trött och slut och jag känner verkligen att jag inte är frisk och det suuuuger verkligen! Men men imorn måste jag i alla fall till skolan eftersom vi har rörligbild och måste verkligen göra klart reklamfilmen. Börjar ju 12 imorn i alla fall så jag kan ju sova ut sen har jag laddat upp med choklad nu inför kvällen så de ska nog gå br aoch blir antagligen pizza lr pannkaka ikväll och ska föröska sova snart så jag blir piggare. Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0