sjuuuk!

Det kommer bli dålig blogguppdatering tror jag för nu är jag riktigt krasslig. Har feber, ont i huvet, ingen röst knappt och näsan bara rinner. DEt känns verkligen inte kul och imorse tänkte ja gå upp till skolan men ärligt så börja jag faktiskt gråta för halsen abar skärde, huvudet dunka och ja jag mådde verkligen sämst så efter många om och men så bestämde pappa att jag skulle vara hemma så det blev så. Gick och la mig med alla kläder och allt på och sov i ca 1½ timme sen nu har jag precis gått upp och ätit frukost och nu ska jag nog gå och lägga mig och sova igen. Känner mig helt död och förstörd så sängen känns som en riktig räddning. Det bvärsta är bara att jag missar massa i skolan som jag egentligen behöver vara med på men de får jag ta igen sen och imorn är en viktigare dag att försöka gå så ska tvinga mig dit imorn om jag mår lite bättre

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0