Söndaa

Söndag och idag blir de äntligen ny kamera :D
Fett glad idag för jag kommer bli bra, ställde mig på vägen imorse och den visa mkt positivt, jag är påväg upp igen och det känns så skönt så jag vet inte vad. (:

Vakna vid halv tio idag och gick upp och åt frukost sedan så börja jag fixa till mig och bakade även dinkelbullar som blir att ätas på eftermiddan, ntbakt bröd är inget man tackar nej till eller i alla fall inte när de luktar riktigt gott och nybakat i köket hiiihi men det är segt att det ska jäsa så länge så jag och mamma ska åka in till stan och jag ska äntligen köpa ny digitalkamera. Fett najs för min är ju helt jävla sten död så de är väl på tiden att köpa ny för jag fick den då jag konförmera mig och det var ju hyfsat länge sen. Aja ´nu ska jag fixa klart mig. Pussss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0