Stressigfredagsmorgon

Shaize vad segt. Igår kväll kunna jag absolut
inte sova eftersom jag låg att tänkte på en massa och visste även att jag var tvungen eftersom jag börja tidigt nästa dag men de sket sig totalt och nu har hela min morgon vart CEEEPE! Börja med att sminket blev ett helvete i ansikte, olika ögonskuggor gjorde att jag såg ut som en trött pundare och kläderna jag skulle ha fanns ingenstans. Helt sjukt, sedan när jag skulle äta frulle så spillde jag ut oboy på köksgolvet och bänken så jag fick fixa nytt och nu är min telefon lite fuckad också. Får meddelanden men det kommer inte fram man måste klicka in på inkorg. Skit segt men mitt hår såg i alla fall bättre ut nu när jag vakna och nu måste ja stressa till bussen puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0