Tårar tårar tårar

Jag orkar inte mer, inte nu. Min kropp är helt död och lika så mitt huvud. Allt bara snurrar och det känns som att det exploderar där inne. Jag kan inte tänka jag bara gråter. Har gråtit ända sen jag kom hem från skolan förutom den stunden jag faktiskt somna och nu gråter jag nu med. gråter gråter gråter är den enda jag gör. Jag tittade på smekmånad för att jag skulle bli glad och det hjälpte så länge filmen vara eftersom det kan få en att skratta lite men sedan har hela kvällen vart helvete, jag grät när jag åt min hamburgare som brukar vara så god, nu var den bara smaklös och det var jobbigt att öppna munnen men den slank ner ändå för jag vet att jag inte kan skippa maten och jag behöver min energi för att ens orka ta mig upp imorn. Tur att vi ska ha sovmorgon i alla fall.
Helvete på allt!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0