Toorsdag

Fick skjuts av pappa till skolan och vi egna oss åt att leta efter gulabilar men såg bara en och den han jag se förut så jag fick slå han o vann matchen för idag mahah. Sedan träffa jag glennis en snabbis så snacka lite i kylan med honom sen gick jag till engelskan och hade glosförhör, tur att jag träna. Kunde alla utom två för dom hade vi int haft som glosor så det känns rätt bra. diskutera även om massa olika grejs i små grupper sen inför klassen och min grupp fick om djurförsök. Dom hade opererat in nått grejs i huevet på en katt som stack upp ur huvet sedan var ena ögat mycket större en det andra och så avr den en mus som fårr yper stora öron, hade ingen päls och massa. Det var faktiskt äckligt att se och man tycker verkligen synd om djuren men men. Sedan blev de lunch och de var äntligen chickenmcnuggets med currysås! Mums men jag tycker såsen borde vara mer varm, den var ljummen bara men det slank verkligen ner i alla fall och efter de sprang jag och jessika runt i hela skolan och skratta som alltid haha och efter de så hade vi samhällskunskap då vi baar fick lyssna på redovisningar sen så snacka vi om vad vi skulle börja med att jobba på nästa vecka och det blev en massa dryga diskussioner som alltid i klassen men det blev väl bra ändå, fick rast i en timme så jag satt vi datan sedan satt vi alla bara och chilla och prata innan vi skulle ha idrotts teori. Hade det om kost i typ en timme sedan åkte jag och mamma till köping och shoppa o handla. Blev hårfärg och två nessesärer för mig. Så nu när jag kom hem börja jag färga och hoppas på ett bättre resultat en vad jag fick igår haha. Pusss

Bilder från misslyckad hårfärgning får hoppas att de blir bättr nu (;


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0