Torsda

Torsdagen har varit rätt skön faktiskt. Började 5 över tio men det var väldit segt att vänta på bussen innan och skulle göra som jag alltid gör och gena över gräsmattan och det har ju sina nackdelar när det är ca 30 cm snö där. Blev något blöt men hade ju vinterskorna och benvärmare så blev faktiskt inte så speciellt. Sedan hade vi engelska och ja fick färsten äntligen träffa lilla snäckan jessika. Mihihi vad glad jag blev, ÄNTLIGEN!  Och på engelskan jobba vi tillsammans hela lektionen sedan åt vi musigfisk i skolan och efter de var de segasamhäll.. Nu ska vi tydligen få en hemtenta och varken jag eller någon i klassen verlar fatta vad man ska göra för hans förklara inge vidare men men det blir säkert bra sen när man väl börjat. slutade den vid 12 sedan hade vi rast till halv 1 och efter det blev det att ha idrottsprovet. Jag hoppas på ett g i alla fall men jag kom på nu att jag skrivit lite fel på mins 2 frågor så får väl se hur det går med de. Siktar bara på g på det provet i alla fall så.Aja efter de sagte jag mig vid datan i skolan och vänta på mamma sedan åkte vi in till köping och handla och köpte även ett nytt fint rumsbord som matchar till resten av möblerna och skit söta randiga äggkoppar hihi så nu är väl pappa galen över att vi släpar hem massa, vi har säkert redan 20 stycken äggkoppar som vi kanppt använder men dom här var riktigt söta och matchar till ettpar pricka vi har så de fick bli så sen åkte vi hem och nu ska jag sitta här en stund sedan laga raggmunk till familjen så ska jag äta pizza, äntligen hihi.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0