Torsda

Nu är min torsdag strax slut och den har vart lyckad enda tills jag skulle laga mat...
Färgade håret när jag kom hem idag och resultatet blev väldigt bra faktiskt och nu ser det mycket bättre ut och jag har blivit ett riktigt ljushuvud igen, haha. Men maten blev dock inte lika bra. Det smaka bra men allt blev helt cp. KÖttbullarna jag gjorde klumpa ihop sig för jkag vände alla samtidigt alldeles flr tidigt så de blev antagligen smulor eller så var dom jätte stora eller platta och bara några såg ut som köttbullar och efter det svämma såsen över! Jippi.... Men det smaka gott i alla fall men ångrar mig att jag valde att laga just den maten idag när jag lika gärna kunde ta min näringsdryck och en ägg och räkmacka iställe... Men men, sedan så färgade jag klart mitt hår med sista färgen sedan la jag mig i badet. De blev halv fullt sedan tog varmvattne slut. Jippi på de med. Låg där en lång stund sedan besämde jag mig för att gå upp eftersom jag inte ahde så mycket vatten i badkaret men då när jag duschat ur allt i håret och skulle upp kom det helt plötlsigt en massa varmvatten. Fett ittierad jag blev men men. Sedan har jag abar suttit här och just nu dricker jag oboy och ska strax krya till sängs för imorgon börjar jag tidigt. snark men det är äntligen fredag då!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0