Tråkigtisdaa

Segar i photoshop nu då, Innan hade vi ju webbdesign som bara var segt som alltid och läxan är att läsa igenom lite om photoshop, värt(Y). Efter de så sprang jag runt och leta efter Micke som skullle skriva ut broschyren och de hade han glömt så klart så då blev han stressad och jag kom lite försent till lektionen. Sedan hade vi redovisningen och den gick väl bra och fick Vg- i vårt  arbete så jag hoppas de går bättre nästa gång om vi ska ha grupparbete. Efter de vare lunch med långtklibbigt ris, haha aldrig sett sånt skum förut men de smaka väl okej och nu ska va vi ha multimedia vid två. Skit lång håltimme emellan och sista är de matte sen tänker jag åka hem. Är nästan helt slut mellan mig och min kärlek och jag orkar inte tänka. Är abra så ledsen och arg så jag spricker.Har bestämt att jag bara ska hem och sova bort allt.



Sitter och lyssnar på When the stars go blue, min och Adams låt...
Jag vill inte tänka mer jag vill bara sova nu.
Jag är trött på att de är såhär
I´m done?:(


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0