Tunapark med bästaste syster

Härligaste dagen på länge med min underbaraste syster! Åkte till eskilstuna vid halv 1 och kom hem ca tio över fem och vi hade verkligen jätte roligigt och det blev en massa massa shopping. Två klänningar, en tunika, ett halsband/örhängen, Leggins, Koffta, ljus, puder, smink saker och plattång. Helt sjukt glad och inte brände det så mycket i plånboken heller. Lite över 1000 för allt detta så är riktigt glad och så är jag över lycklig över att jag och syrran verkligen umgick bara hon och jag och hade roligt och prata ut om saker och ja det kändes så bra så jag spricker. Så nu är humöret på topp trots att jag fortfarande är förkyld och ont i halsen men de struntar jag i nu. Livet ska vara bra och man ska vara glad och människor har verkligen fått mig glad både igår och idag så jag känner mig verkligen glad nu. Äntligen! :D Just de, så fick jag äntligen hem boken från cissi som ja "beställde" från henne över internet, kära tjejer som ja letat så efter. Dom hade tydligen slutat tillverka den men tur som ja hade så hitta ja den. Wiiiih:D och ikväll blire pannkaka;D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0